2011. október 8., szombat

Kiárusítás I.rész

Ezeket az ékszereket kiárusításra bocsátom!
Az ékszerek nagy részét azért mert meskán lejártak, és már nem akarom újra feltölteni őket!
Van itt olyan ékszer is amelyek nekem nem tetszenek és azért nem raktam fel meskára.
Vannak olyanok amikkel semmi baj, csak még nem raktam fel őket!
Vannak olyanok is amiken valami apró kis hiba van!
Mindegyik ékszerhez írok kommentet, amiből megtudhattok róluk mindent!(méret, okok, stb.)
Az ékszerek árait, nem tudom, hogy blogon fel lehet-e tüntetni, szóval az árakat egy képként feltöltöm a facebookomra!
A kérdéseket, kéréseket, a stipi stoppokat, az óhajokat, sóhajokat a
dorkatom@freemail.hu címre várom,
vagy facebookra..

Gofris tányér medál

Nincs vele semmi probléma, csak nem teljesen kör alakúra sikeredett a tányér, és nekem nem tetszik a tányér színe..Az ismerőseimnek nagyon tetszik, de én hajthatatlan vagyok..:)
A medál 4 cm átmérőjű.


Gofri gyűrű

Ez egy cuki eperkrémes tejszínes epres gofri. Semmi gond nincs vele, csak nem raktam fel meskára..
Méretei: 1,7*1,7 cm.


Esőfelhős gyűrű

Neki sincs semmi baja, csak nem raktam fel meskára..
Hogy a felhő még borúsabb legyen szürkés fehér habosra csináltam
Mérete: 2,5cm átmérőjű



Karamellás fánk ELKELT!!

Ő is teljesen egészséges, csak azért nem raktam fel, mert annyian csinálnak fánkot, hogy már unalmas...
A teteje sötétbarna az alja világosbarna.. Van hozzá illő füli is a következő képen...
Mérete: kb. 2,3 cm


Karamellás fánk füli ELKELT!!!

A füli a gyűrű párja. Egészséges ő is.. A kép nem az igazi, mert a gép nem szereti a túl kicsi dolgokat fotózni.
Mérete: 1,5 cm átmérőjű.


Képviselőfánk medál

A medálnak annyi gondja van hogy túl sötét lett a tésztája azaz sötétebb mint egy képviselőfánké...
Mondhatjuk azt is, hogy ez egy jól megsült képviselőfánk 
Amúgy semmi a fánk belsejében tejszínhab van, a tetején csokiszósz és porcukor.
A mérete: 1,8 cm magas


Kávékrémes kávés fánk gyűrű

Teljesen ép. Kávékrém színü mázzal és a tetején kis kávébabokkal.
Méretei: kb 2 cm átmérőjű


Rózsa fülik

Több rózsa fülim is van, azért nincsenek feltöltve mert a gép szörnyen fényképezi le, és nem látszanak a képen, hogy milyen szépek.. Szóval van még jó sok rózsa fülim sok sok színben. szóval ide csak egyet töltök fel, ha valaki szeretne más színben szóljon!

  
Rózsaszín csavaros krémes muffin ELKELT!!

Még nem töltöttem fel meskára, inkább akkor feltöltöm ide.. Nagyon cuki..
Mérete: 2 cm magas


Mini keksz füli

Teljesen ép apró kis füli...
Mérete: 1,7 cm átmérőjű.


Mára ennyit mutatok, holnap jön a következő adag.. Remélem tetszenek nektek az eddigiek..
Még rengeteg van..
Majd holnap jön a második felvonás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése